Tisdag!

Idag har vi då haft tisdag hela dagen, och det bästa kommer så klart sist. Vilket innebär att det blir Desperet housewifes för hela slanten om en 5 minuter för mig.
Idag har jag haft utbildning i den Kungliga kurvan, med andra ord kungens kurva. Jag har fått lära mig om alla möliga olika textilmärken. Kan säga att jag haft en massa stunder då jag tänkt (wow denna vill jag ha).
Tycker att dagen i allmänhet gått fort som tusan och allt har bara flytit på.

Imorgon är jag ledig, eftersom att jag ska jobba i helgen.
Även imorgon så kommer min favvo hit oc hälsar på, Anders från arga snickaren. Dem ville filma liite mera, dem är så välkomna hit!!

Bloggar mer imorgon för jag har en hel del som jag ska ta itu med innan onsdagen är slut kan jag säga.

Kram på er alla.
Nu blir desperet för hela slanten.. I löööv it

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0