Tack millan!!

För denna fina blogg design du gjort till mig.. Helt i min smak!! Kika in på hennes fina sida vettja: http://millan1985.blogg.se

Idag har vi varit sjuka duktiga här hemma, men dagen började riktigt tungt.. Jag han inte mer än att börja dagen innan min mamma ringde. Jag hörde direkt att det var något som hänt.
Precis när jag kände att något är fel, så säger hon att pappa fick smärtor i bröstet igår och jag känner bara hur tårarna börjar komma.. Men jag försöker att hålla tillbaka dem då barnen är i samma rum.
Men fick även höra att han mår bra och ligger på sjukhus.
Men även fast detta inte är första gången, så kände jag bara hur min kropp slutade fungera för en kort stund. Min älskade pappa, min hjälte som jag sett upp till i alla mina år, är faktiskt inte odödlig! Han är den jag ringer när jag bara vill prata, när jag har problem eller om jag bara vill höra hans röst.. Han är min "axel att gråta ut på"... Han är min pappa och en underbar person som jag verkligen ser upp till och älskar HÖGT!!!

Men han mår nu bra och det tackar jag otroligt mycket för!!!

Idag har Marcus pappa varit här och jobbat nere i källaren med Marcus. Dem la igen betong golvet som vi bilat upp, super duktiga har dem vart. Sen käkade vi lunch ihop, Anneli och David kom hit och fikade en sväng också. Efter att alla dem tre åkte hem så gick hela familjen ut på tomten för att njuta av den friska luften.. Jag började rensa bland leksaker och tog bort hoppborgen + poolen. Sen började vi med att riva trallen och ta bort massa plattor. Detta gjorde vi för att vi ska bygga en ny trall till våren och nu måste grävaren snart in för att fränera grunden och dem maler ju bara på = tar bort allt som är ivägen med en grävskopa. Så vi har rensat plattor som vi ska ha kvar. Sen har vi satt upp några hyllor, handlat mat och lekt med våra grabbar!

Nu är Marcus och kikat på hockey medans jag har suttit och pluggat på om sängar..
Ps, min favorit är en säng från Carpe Diem, vid namn SANDÖ. Den ska vara svart med kromade ben.. Ååå jag dör, är så kär, hihi.. Komforten, stabiliteten, designen mm, ja ni fårstår jag är officielt "nerkärad" i denna!
(Inom en snart framtid har jag övertalat marcus att köpa hem en sån, men nu är han nöjd med vår IKEA, sultan ramsäng + bäddmadrass..) 
 
Nu ska jag ta och läsa på lite om hästens säng också.. En riktigt "kunglig säng" må jag säga. Är sjukt impad av att det verkligen är ett hantverk och att det är naturmaterial i sängen. Även detta är en riktigt schysst säng.

Hoppas att ni haft en bra Lördag!
KRAMAR angelica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0