Snygg.

Idag ska jag ta och bli lite snygg i håret. Har bokat en tid till 11 idag hos min frisör sen många år tillbaka. Hon känner till mitt hår bra, jag blir alltid nöjd och litar på henne. Och så är hon inte så dyr heller ;), hihi.
Kanske lägger ut en bild på hur det blev. En före och en efter bild till och med kanske.

Jag har bestämt mig för att byta blogg adress då jag vill kunna fixa till bloggen, alltså göra den mer personlig. Så hoppas nu att http://millan19835.blogg.se hjälper mig med en snygg design. =)

Nä nu måste jag börja göra mig i ordning för frisören, ni vet säkert hur vi tjejer funkar. Det tar typ en halvtimme -timme att bli helt klar.

KRAMAR
Jag hoppas att ni följer med mig till denna blogg!

Kommentarer
Postat av: Millan

SJÄLVKLART hjälper jag dig =) Nu slipper jag lära mig blogspot =P Det verkade så himlans kompiserat ;-) Men maila mig massa fina bilder du gillar, gärna vad du tycker om för färgval och om du har några ideer ;-) Så ska jag sätta mig och pilla med den ;-) Nu ska jag göra din systers =) Kraaaam

2010-10-12 @ 18:31:19
URL: http://millan1985.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0