Nu ni.. Haha

Min dag började inte alls som jag tänkt mig. Jag och Marcus hamnad lite på tvärkant med varandra, för att vi båda sovit otroligt dåligt. Men det löst sig som vanligt efter ett tag :).
Klockan blev halv 10 och jag fick skjuss till jobbet av marcus snälla föräldrar, TACK än en gång!

Alla var redan där när jag kom och alla var så snälla, trevliga och inbjudande. Vi hade morgon möte vid 10 och det var skit kul, peppande, lärorikt och så fick jag lära känna alla! *love it*

Vi var 9 st i butiken idag som jobbade och vi hade FULLT upp HELA dagen! Från det att vi slog upp dörrarna tills klockan blev 17. Det var så mycket folk mellan 13-15 så ingen av oss hade tid att äta lunch. Men jag har haft så roligt. Lärt mig massor!!!
Jag har fått hjälpa en massa kunder så gott jag kunnat och fått fråga om hjälp ett antal gånger, men jäklar vad jag gillar detta! Så roligt att få hjälpa folk till att få sova bättre!

Ska snart ställa mig och laga lite mat, så jag har matlåda imorgon. Jag hade ingen mat med mig idag, men å andra sidan så hade jag inte tid att äta heller, hehe. Men det gör absolut inget. =)

Imorgon kommer kommer det att bli en super rolig dag, men nya kunder. I Like!

Juste när vi kom hem idag, Marcus och barnen hämtade mig, så var det något som lös på vår trappa. Det var bäck svart ute och så såg vi bara ett sken från trappan vid dörren. Både jag och Marcus blev lite halv rädda först, började tänka i konstiga banor och tillslut gick vi fram och kikade, där står en stor fin tomte med en lyckta i handen. Liam kikade lite halv och var väldigt osäker på hur han skulle reagera och noah var för trött för att ens reagera. Vi började ringa runt en massa folk för att få reda på vem som ställt den där, men INGEN svarade..
Men sen var det allt en Lasse Bergman som ringde upp Marcus och skrattade gott,.. Tack ni är så underbara!!
(Vi tänkte till och med efter om det var någon som drev med oss, i och med att det är OKTOBER nu, haha)

Liam ville efter ett litet tag gå ut och kika på tomten igen, efter att han inset att "Den är faktiskt inte farlig", sötnosen. Sen när jag la till att det är HAN som kommer med alla julklappar, då blev det super glada miner här som ni kanske kan förstå.

Båda barnen somnade tidigt nu på kvällen och vi sitter och kikar på "så mycket bättre", ett roligt program faktiskt/ pensionärs varning enligt vissa kanske??!?!?! Haha

Nu blir dags att sova snart, är så slut efter denna hektiska dag. =)

KRAMAR ANKA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0