...I miss...old days..



Liam och farfar blåser ut ljus på Liams 2 åra dag.


Noah lär sig krypa.

Noah ca 3 månader.

Mina små goa tomtenissar 2009.

Happy Noah..

Sötaste "mini" tomten. 2009

Go drink från härliga Thailand.

Liam får testa sitta fram i en Tuk-tuk i thailand 2010.

Saknar gamla tider när man tänker tillbaka, men samtidigt trivs jag väldigt bra som det är idag.

Idag hade jag en massa planer, men det blev inte riktigt som jag tänkt mig. Millan kom hit en sväng för att kika igenom en massa barnkläder och till min lycka som fick hon med sig en kartong med kläder, leksaker och lite mer kläder. Dem ligger ju bara och tar en massa plats, bättre att det kommer till användning =).

I julklapp kan jag tipsa alla redan nu: Att Liam behöver 104 kläder i ALLT och Noah behöver 86kläder i ALLT. =)
Grabbarna bara brakar iväg här hemma i längden. 98 kläder börjar nu att bli för kort för Liam, så vi kliver nu upp i 98, medans Noah har 80 nu och kommer nog inom en snart framtid att kliva upp till 86. =) Stora killar.
Nu får man snart inte längre shoppa på baby avdelningen heller, skit.. Där är det ju billigast, haha..

Nä nu måste jag fixa tvätten, sen blire tidigt i säng för mig.

Kramar sov gott!! :D

Kommentarer
Postat av: Fru Flugge

Hello. Vilka fina bilder. Om du tycker att noah e stora killen som behöver snart 86 så kan du va lugn Max har 86 i kläder sen 2 veckor tillbaka o han e 6 månader. Min lille man e stor o lång och väger 10100gram. Så hjärtat din lilla sötnos e perfekt.

Melissa har 98 så hon e också lång och hon blir 2 nu i Nov. Kul att du trivs på ditt nya jobb. Vill byta oxå....suck! Kram

2010-10-25 @ 23:09:00
URL: http://familjennatt.blogg.se/
Postat av: Veronica

Du får visst shoppa på babtyavdelningen... from mars kan du shoppa huuur mycket du vill flirt flirt



Bra då vet vi strl... ska börja handla julisarna snart =)

kram

2010-10-26 @ 07:20:35
URL: http://virrisbyvirris.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0