Happy me!

Jag är en lycklig kvinna! Jag känner att jag har gjort något rätt iaf, har bytt jobb nyligen och det har gjort mig gott.
Är redan såå otroligt mycket piggare och gladare, ser fram emot att få gå till jobbet/kursen för att det är så härliga människor, ett kul jobb och stämningen på arbetsplatsen är såå underbar! =) Kan det bli bättre?? NEJ..

Idag har jag gått med en tjej på jobbet och sålt sängar, kollat igenom lite olika lakan, bäddmadrss skydd, örngott mm som vi behövde fylla på.
Denna helg har varit en super helg för vår butik, mycket som sålt och folk hela tiden. Min chef var på toppen humör imorse, det gillar jag!

Idag efter jobbet åkte jag direkt till Adam, marcus lillebror, som fyller år idag! GRATTIS på dig gubben!! 
Var super mysigt att träffa alla goa släktingar på hans sida och bara snacka lite skit och äta god mat som Lasse och Anne gjort! Tack, super gott!!

Båda barnen somnade i bilen på vägen hem och sover föhoppningsvis till imorgon bitti =).

Jag är ledig imorgon, så det blir till att städa, vila, sola, laga stor kok till veckan och handla lite bas varor hem.

Hoppas att ni haft en lika bra helg som jag haft.
Kramar och sov gott  alla underbara!

Kommentarer
Postat av: Alex

Köper gärna nått från dig........ :)

2010-11-11 @ 01:39:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0