Vad gör man!

När man hamnat på ett ställe där man inte vet själv om man vill vara?? Vad gör man när man tror på något, men inte får respons tillbaka på att det är bra??
Är det värt att fortsätta, är det bara en fas (som allt annat), är det okej att känna så här.
Jag är 23 år, har redan hunit byta jobb 1 gång, fött 2 barn, köpt lägenhet, köpt hus, köpt flertalet olika bilar, åkt på lyx resor, hittat kärleken... Vad mer har livet att erbjuda mig???

Jag må vara en krävande ung dam, men det är för att jag vet vad jag vill och så ska det bli. Vill jag byta jobb, då gör jag det. Vill jag köpa ny bil, då gör jag det. Envis/krävande, vet inte vad som är rätt ord för att jag är som jag är.

Nu ska jag ta och plugga, sen blir det till att äta lunch och plugga lite mera. Så jag lär mig allt inommitt nya jobb!

KRAMAR hoppas ni får en super bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0