Underbara Anne och Lasse!

Måste verkligen skriva om er två.
Ni är helt klart dem bästa svärföräldrar jag kunnat önska mig och absolut den bästa farmor och farfar Noah och Liam kunnat få!
TACK FÖR ATT NI FINNS,
OCH STORT TACK FÖR ATT NI ALLTID STÄLLER UPP!

Idag ringde svärmor mig när jag var på väg hem med grabbarna.
Efter en kort stund i telefon så kommer dem sen över med världens julkalender till deras älskade barnbarn.
Den är super fin och så gulligt att det är två små paket på varje datum. 


Se så fin den är!

Super gullig!!

Liam vill öppna alla redan nu, men det får han inte! =)

TACK än en gång för att ni är just NI!!
KRAMAR I TUSEN TILL ER BÅDA!
//ANKA
 


Kommentarer
Postat av: Veronica

vad fint gjort!!!

urgulligt. kram

2010-11-30 @ 22:13:57
URL: http://virrisbyvirris.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0