Underbar dag!

Idag har jag haft Liam hemma och det har vait sååå mysigt.
Vid 9 tiden åkte vi till Högdalens simhall för att leka, bara vi två. Och vi hade super kul, han simmade, hoppade, åkte kana och lekte järnet i barnbassängen. Det är så bra anpassat för mindre barn där.
VÄRT ETT BESÖK FÖR ER SOM HAR BARN!! =)

Efter badet så åkte vi till Farsta för att kika på lite julklappar och vi hittade en hel del, men kunde tyvärr inte köpa något då lönen kommer imorgon! =)

I morgon ska båda barnen till dagmamman, då jag jobbar! Men sen på fredag och helgen är jag ledig igen, längtar så.. Har saknat min familj otroligt mycket nu när jag jobbat.

Om 45 minuter är det ett nytt avsnitt av arga snickaren, ska bli kul att se hur dem inreder barnrummen!!

Äntligen en kväll för mig själv. Båda barnen sover, Liam somnade redan vid halv 7 och Noah däckade nyss.

Det har varit prat om att vi tänkt åka till Thailand igen 2011, men jag börjar tvivla nu efter manet olyckorna som inträffat där.
Eftersom att senaste olyckan, där en kvinna dog, var vid Hua Hin, där vi brukar vara. Så jag funderar på om vi kanske ska åka till Cypern eller dylikt. 
Får se vad min karl säger om detta!
Men komma iväg till värmen är i alla fall en sak som jag vet att jag vill, så fort som möjligt!!!
:o) 


KRAMAR
ANKA


Kommentarer
Postat av: Millan

Självklart jag jag försöka göra nått mer juligt ;-) Ska se vad jag kan hitta på ;-)

2010-11-24 @ 19:40:57
URL: http://millan1985.blogg.se/
Postat av: Matte

Klart att ni ska åka till Thailand..Åk till Phuket där är risken något lägre.Om ni inte vill bada ,ta med barnen uoo till fastlandet norr om Phuket ca 45 min med bil/buss Åk till KaoSok världens älsta regnskog och bo i kojor i träden ,paddla kanot m.m. Jag var där med mina barn för 2 år sen..Helt fantastiskt..

Du undrade någonstans vad livet kan ge dej mer..MASSOR..Livet är inte bara ny bil,nytt jobb,hus...Du får vara med och se dina barn växa,Skapa en relation när de blir äldre (förhoppningsvis) Skapa en framtid som du förhoppningsvis kan vara stolt över..Och komma 1;a på försäljningslistan i din butik :-)



Ha det bäst Matte

2010-11-24 @ 21:18:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0