...Sjuk anka...

Idag fick jag lov att sjukanmäla mig för första gången på nya jobbet. :(
Inte särskilt kul alls, då jag har två dagar kvar på kursen och ville verkligen gå.
Imorgon är jag ledig, men på onsdag hoppas jag på att vara pigg igen!!!

Vaknade med huvudvärk, hosta, feber och känner bara hur kroppen säger ifrån. Åkte och lämnade barnen vid 7 och gick sen och la mig igen. Vaknade 12.30 och mådde fortfarande dåligt. Sen jag vaknade har jag haft sån jobbig huvudvärk, en sån när det dunkar nå grön djävulskt så fort man rör på sig. *fy fan*

Hämtade barnen vid halv 5, lagade jätte god fisk med sås och potatis. Båda barnen slängde sig maten,
men Liam åt hela två portioner och sa: mamma, det var jätte gott!
Det värmde i min kropp att höra från kräsna Liam.


Imorgon ska jag åka och byta däck om min kropp tillåter och sen blir det nog till att plugga lite också.
Har börjat läsa en super bra bok idag också.
Rekommendrar den till alla som vill bli en bättre människa eller till dem som vill bygga ett vinnande lag.


Nu ska jag sova.
GOD NATT.
Kramar Anka


Kommentarer
Postat av: Millan

vad heter boken då gumman? =P

Ser fram emot att se er på tv på onsdag ;-)

Kraaam

2010-11-09 @ 00:54:33
URL: http://millan1985.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0