Seg dag!

Idag har jag verkligen haft en riktigt seg dag, men väldigt skönt och behövligt.
Även fast jag nu varit ledig i 4 dagar så har jag inte hunnit vila ut ett dugg under helgen. Eftersom att barnen är hemma så blir det inte mycket vila, men har varit väldigt mysigt att få vara hemma en hel helg med kidzen och min karl måste jag erkänna. =)

Jag lämnade barnen vid 8 imorse och åkte direkt ner till Biltema efter det, då jag var i akut behov av spolarvätska. Blev även en julklapp när jag var där nere, hittade en perfekt present till min gudson Cevin när jag var där, hoppas han blir glad när Tomten kommer! =)

Har knappt gjort ett dugg hemma idag, ångest har man för det. Hade behövt tvätta, diska och byta lakan i sängen. Men jag har ringt två viktiga samtal istället och sovit. 
Det var så jäkla skönt att få sova ut lite mitt på dagen, då båda kidzen tyckte att dem  skulle vakna mitt i natten och vara riktigt riktigt jobbiga. 
Tänk att man nästa aldrig får sova en hel natt när man har småbarn. Sista gången jag sov en hel natt som jag kommer ihåg var för 1 vecka sen då Noah överaskade och sov hela natten. Men innan dess kommer jag inte ihåg det.
Men ska även tillägga att det är värt varenda vaken stund, även fast det är jobbigt.
För barnen är det mest dyrbara jag har! Mina älsklingar är värda att sova mindre för!! 

Idag serverades det Torsk, kokt potatis, ärtor och sås. Super smarrigt.
Linas Matkasse kom faktiskt tidigt idag, redakn vid halv 6.
Imorgon ska Marcus göra en soppa, ska bli spännande att testa något nytt.

Dags för mig att jobba imorgon, har längtat efter jobbet under mina lediga dagar, samtidigt som det varit väldigt skönt att varit ledig.

Ska bjuda på lite julbilder här hemifrån. Hittade min kamera laddare igår, så nu jäklar kommer det att komma upp massa bilder.

Vår älskade tomte älg som spelar musik! Barnen älskar honom!



Noah: Vad gör nu, nej inte pussa på mig.

Noah: okej, det var ganska mysigt trots allt. Haha
*Underbara, älskade barn*



MYSIGT SOM TUSAN MEN LEVANDE LJUS!
KRAMAR ANKA


Kommentarer
Postat av: issa

herregud vilka söta bilder på liam och noah! :)

2010-11-29 @ 22:04:16
URL: http://isabellelindqvist.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ja gud vad dom gillar den där spelande älgen. Noah dansade för fullt till den & börja skrika så fort den blev tyst! Haha så söta grabbar!

Måste tillägga att din blogg är riktigt julig och mysig!=)Kramar från Anneli

2010-11-30 @ 14:37:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0