På onsdag är det dags igen!!

Japp på onsdag är det min favorit på tv. Anders Öfvergård, som är programledare för Arga snickaren på kanal 5, denna vecka är det en skit skum kille som ska vara med. Ska bli super kul att se.
Kan även slänga in att det är dags för vårt avsnitt att sändas snart också, jag har fått ett datum, men tänker inte gå ut med det. Dem närmsta vet och jag håller det på den nivån, haha. Vill ju inte skämma ut mig i onödan liksom. *ler*


Av egen erfarenhet så tror jag att det är svårt att hitta en mer underbar människa än Anders.
Första gången jag träffade honom var jag rädd, helt allvarligt.
Men så fort han presenterat sig och släppte lite på den seriösa figuren som han är, så kändes allt bara super bra. Han är en sådan varm person, givmild, rolig och vet vad han snackar om! 
Vi saknar han och hans underbara TEAM super mycket. 
Hoppas verkligen på att få träffa alla igen, inom en snar framtid! 

Är det någon som har ett tips på hur man tackar för en sån underbar grej dem gjort för oss??
Hur fan tackar man för det? En blomma känns mesigt liksom, efter allt dem gjort för oss! 
Tacksam för tips!!! 




Idag har jag haft utbildning igen, super kul. Kommer att sakna detta gäng sen när vi ska splittras om 1½ vecka för att gå till olika butiker och jobba. Men samtidigt är jag super laddad för butiken, längtar verkligen.
Vi kör en grej som heter spegeln på jobbet, först typ skrattade jag för att jag tänkte direkt "det där kommer jag aldrig göra".. Men när jag väl fått det förklarat ordentligt för mig så kände jag bara "wow, jag är på".
Det är alltså ett sätt att peppa sig själv, att tala om högt för sig själv vad man gjort för bra saker idag.
Detta gör man precis innan man ska lägga sig och sova.. För då kommer du att somna med ett leende på läpparna och vakna pigg och glad?!?!
VÄRT ATT TESTA, eller vad säger ni?!

På fredag är det After Work, mitt första After Work på SOVA. Ska bli riktigt kul att få se vad det är för filurer som jobbar i alla Sova butiker. Blir mat och dricka för hela slanten, men dock inte mycket dricka pga att jag jobbar på lördag och söndag =).

Nu hör jag sängen kalla på mig! Är så trött att det svider i mina ögon.

Mina 3 karlar har sovit sen 19.30, jag har pluggat, lagat mat till imorgon och pluggat ännu mera. Även hunnit med att ta emot LINAS MATKASSE.
Denna vecka kommer barnen att älska all mat! =) Även jag.

***   <3 PUSS O GODNATT! <3   ***


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0