Ny design!

Millan har fixat ny design till mig, som kommer upp ikväll. TACK gumman!!!

Idag har jag jobbat och fått julpynta, super mysigt. Slagit in paket och klätt julgran mm. I like!!

Fick en sån bra och gullig kommentar nyss från en kille vid namn Matte! *Tack för dina ord*

Imorgon ska jag fixa mina naglar, juhandla, ha möte på jobbet och sen mysa med älskade ungarna =). För Marcus kommer inte hem förens sent på kvällen, då han ska ut med jobbet på middag.

Nu är det dags att lägga sig så jag kan infinna mig på jobbet 8.00 imorgon för möte.

KRAMAR ANKA


Kommentarer
Postat av: Millan

Nu är den uppe ;-) Och jag tog mig friheten att sätta dit en länkning på mitt namn ;-)



KRAAAAAM

2010-11-25 @ 22:44:00
URL: http://millan1985.blogg.se/
Postat av: Anne

Fiiiiiiiiiin

2010-11-26 @ 11:19:21
Postat av: Matte

Hmmm..Gått från bira i jeans till champagne i vacker aftonklänning :-)..Nu förstår jag vad som menas med att en skönhet klär i allt..

Ville bara önska dej och familjen en kanonskön helg..Matte

2010-11-26 @ 16:56:49
Postat av: Veronica

Vart jätte fint =)

2010-11-27 @ 17:29:38
URL: http://virrisbyvirris.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0