Mysdag imorgon onsdag!

Imorgon ska jag mysa med min Kim.
Vi ska åka till Farsta centrum och julhandla lite och sedan ska jag få mina naglar fixade av Bibbi på salongen i Farsta. Hon är så duktig och hon ska få göra dem lite juliga hade jag tänkt. =).

Jag känner mig halv seg i kroppen och ska lägga mig nu så min kropp får vila ordentligt. Hoppas på att jag mår bättre imorgon, annars kommer jag inte orka handla julklappar eller fixa mina naglar.
Men jag håller tummarna =)

Nu ska jag gå och läsa min VM bok som är så intressant att jag har svårt att släppa den när jag väl börjat läsa. En super bra bok för alla människor som vill få ut mer av sitt liv!

VARMA KRAMAR
i denna kyla
//ANKA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0