Jobb och mera jobb.

I fredags så var jag ute med jobbet och det var riktigt jäkla kul. Dock så måste jag erkänna att när alkohol i all form kostar 25kr så dricker man inte precis måttligt. Vaknade på lördan och mådde illa som tusan, gick på muggen och utförde ett litet ärende "för att tala på ett finare språk", men efter det så var det lugnt. Bara att åka till jobbet och säja en massa tillbehör, super kul. 
Sen igår kväll hade jag och Marcus myskväll med Sex and the city 2 filmen, ost och kex. =) *Inte ofta man får mysa så*

Idag var det jobb igen och jag sålde min första säng. HAPPY ME! 

När jag väl kom hem strax efter 18 så var det bara att slänga i sig middag och sen lägga två trötta barn, börja städa och gå ner med tvätten. 
Såg mig själv på tv nu ikväll också, reklam inför Arga Snickaren på onsdag. Känns så sjukt!!

Nu väntar sängen på mig.

 
KRAMAR o GODNATT
ANKA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0