Idag blir det jobb!

Jag är super laddad inför jobbet idag, ska bli roligt som tusan. Dock så har jag en sån otrolig hosta, som har bivit så jobbig att jag näst intill spyr för att jag hostar så mycket, inte okej!! Men jag kommer att se till så jag får ta kassan idag och inte sälja säng. Vill inte stå och hosta kunderna i ansiktet, känns inte riktigt proffsigt.
Men imorgon hoppas jag på att vara bättre och kunna sälja sängar =).


Barnen vaknade 7 imorse, vi tog det lugnt ett tag. Åt frukost, satte på oss kläder och sen åkte vi till dagmamman. Noah rusade in och Liam fick jag i alla fall ett hej då av. En puss, en kram och mamma jag älskar dig ses imorgon, haha.. Han trodde att jag skulle hämta honom imorgon, söta unge. Det är så skönt att dem båda två trivs så bra. =)

Bild tagen för 1 år sen. Mina små tomtar! 
Dem här tvä grabbarna är det bästa som finns.
Dem förgyller min vardag och allt jag gör det gör jag för att dem ska ha det så bra som möjligt!

Nu är det dags att sätta på sig sminket och jobb kläderna sen är jag fitt for fight.

Hoppas ni får en bra dag!
KRAMAR ANKA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0