Huset är i topp skick!

Nu kan jag äntligen skriva av mig om arga snickaren och lägga ut bilder på huset! =)
Allt dem gjorde för oss är sjukt stort, en lättnad som inte går att beskriva. Jag är glad att jag sökte in till programmet och att vi fick äran att bjuda på oss själv i TV. =)
Vi fick trotts allt ett het nytt kök, helt nytt badrum, helt ny hall, fixat en del av avloppet, värmen och all inredning. TACK och åter igen TACK... Håller på att klura på något som jag kan göra för att tacka dem, men kommer inte på något riktigt bra dock.

Det bara rasar in mail, sms och samtal från olika håll och alla är så glada för vår skull. *TACK*

Bjuder på några bilder från vårt fina hus!!!



Vår nya hall!

Också hallen!

En del av badrummet!

Lägger upp fler bilder en annan dag =)
Nu ska  jag natta en trött Liam, som tittat på tv med oss.

Sov gott
KRAMAR




Kommentarer
Postat av: Angelica

Vad roligt att jag hittade hit av en slump.

Tittade på programmet i onsdags och vad fint ni fick det, Grattis och hoppas fortsatt renovering går bra för er :)

2010-11-12 @ 08:48:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0