Förändring!

Idag på jobbet så kom jag på en massa idéer och trix som gör det lättare/bättre för oss och kunderna. Ska ta det med butikschefen när tid ges.
Jag älskar att förnya och förbättra saker, så man kanske kan få ta lite ansvar där så småningom. Gillar vår butik som f*n och alla som jobbar där är så mysiga!!!!

Idag har jag fixat lite i butiken med alla REA artiklar och prismärkt varor, super kul. Vi hade en riktigt bra helg igen i kurva! 

Har saknat mina grabbar idag, så tomt utan dem på dagarna men jag vet att dem har det bra med sin pappa så det känns skönt. Idag har dem varit på Innebandy och firar deras gammel farfar som fyllde år. =)

Nu ska jag plugga lite och sen sova tidigt, helt slut efter dagen!

KRAMAR ANKA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0