Duktiga jag ;)

Idag har jag näst intill städat hela dagen, blev super bra.
Har även fått så mycket positiv feedback från gårdagens arga snickaren, där vi var med. Alla tyckte det blev så fint och ville också få deras hus/lägenhet fixat av Anders.

Jag fick en fråga igår vad jag blev mest nöjd med, jag kunde inte svara på det då när jag fick frågan.
Men idag kan jag stolt säga värmen! ör vi hade inte kunnat bo i huset utan värme. Sen kommer allt annat på en 2:a plats.

Jag har hunnit med av avvara två timmar på jobbet imorse för en kort utbildning, åkt en snabbis till återvinningscentralen i Högdalen, städat bilen och huset. Och nu sitter jag i soffan i stort sett halv död. Imorgon blir det till att jobba mellan 10:30-19:00, hoppas på att få sälja iväg en säng eller i alla fall en del tillbehör.

Jag njuter fortfarande för varje gång jag öppnar ytterdörren och ser hur fint vi har det hemma nu!
*Guld värt*
Jag ser hur bra barnen mår av att kunna springa runt i hela huset utan att det ska ligga verktyg överallt eller att jag ska behöva passa upp på dem hela tiden. *Kärlek*

Vår vardag har blivit så myckt lugnare och mer harmonisk efter arga snickaren, och det går som jag sagt tidigare inte att beskriva med ord hur tacksamma vi är över det!

KRAMAR ANKA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0