Dålig uppdatering.

Har jobbat hela helgen och varit helt slut, så inte orkat blogga alls.
Men idag har jag varit ledig och är mitt normala jag igen =).

I går gjorde jag en stor affär på jobbet, så jag var på toppen humör hela dagen. Det var en resa utöver det jag varit med om tidigare och riktigt kul!!
Mitt jobb är sjukt kul och givande, trivs som fisken i vattnet.


Idag har jag varit och handlat, har fixat julgardiner till köket och hallen. Och så har jag även slagit in en del julklappar, längtar så efter julen. Liam längtar efter tomten och alla paket som tomten ska komma med enlig honom.
 Har agerat frisör idag åt barnen också, båda var så otroligt långhåriga. Men nu ser det riktigt snygg ut =)

Helgen som kommer är jag ledig, men vi har en hel del att fixa hemma så kommer inte få vila mycket i alla fall. Måste ta fram julkartongerna och kika så vi har allt inför julen och allt julmys. Vet att vi måste köpa en ljusslinga och en julgran, men annars kanske vi klarar oss utan att behöva köpa något annat.

Imorgon blir det jobb och på onsdag ska jag ha Liam hemma tror jag för att åka och bada, mysigt som tusan. Funderar på sydpoolen då kanske, undrar om han kommer gilla det?!?

Jag försöker nu få vår 3 åring att sova, men han tok vägrar, vilken jag inte tycker är okej!!! Han vägar sova innan 22 nu för tiden. Och det är pga att han sover på dagarna, men det värsta är att det inte går att hålla honom vaken på dagarna. Så vad gör man i det här läget??


Nu är det smörgås och TV som gäller och troligen lite plugg. =)


Älskar mina troll mest av allt!!!

Kramar på er alla :)


Kommentarer
Postat av: Caroline

Hihi, vilken härlig bild på dina små tomtenissar! Supergullig!:)

2010-11-24 @ 11:45:46
URL: http://uppsalamamman.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0