Dagen till ära!

Underbara Tisdag, dagen har gått fort som tusan. Från lunch och fram tills dess att jag kom hem så har jag varit så seg i huvudet, inte kul alls. Men det var bara att ladda batterierna på nytt så fort man klev innanför dörren hemma, för då ska barnen och manen ha all fokus. Han knappt komma hem innan det var dags att åka iväg igen men nu var det hem till Anneli och David för att fira snygga Anneli som fyller år idag!! GRATTIS igen gumman!
Där blev det god tårta, kaffe och fikabröd. Noah käkade typ upp all min tårta, snodde mina kakor och en skulle han på min cola.. Jäkla unge och vara glupsk, haha.
Efter att vi kom hem igen så somnade ungarna direkt och jag satte mig och plugga som vanligt. Men har nu tagit ett break då jag hade ett tv program att titta på och nu ska jag sova, är ruskigt trött efter denna dag.

Hoppas att ni haft en bra dag som jag haft!!
KRAMAR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0