Arga snickaren!

Idag fick jag se mig själv på tv en snabbis, vilket kändes jävligt skumt. Vi är nästa avsnitt av arga snickaren och jag ser fram emot att få se hur "dum" man ser ut i TV, men det bjuder jag på. För nu har vi ett riktigt schysst hus.
Men var dem verkligen tvungna att börja med att visa när jag står och gråter liksom, haha. Och en sekvens där jag står och ser allmänt korkad ut. *bjuder på den me* 

Sen har dem skrivit helt fel i vår beskrivning på kanal5.se. 
Det ska då vara att jag är 23år och jobbar som säljare. Inte mammaledig och 22 år.
Sen står det att Liam är 2 år och Noah 9 månader. Jag kan då rätta till det och säga att Liam är 3 år och noah är 17månader. Men annars fick dem till det riktigt bra ;).

Idag har jag prov sålt säng till han som har hand om kursen och det var super nyttigt för mig.
Fick så mycket feedback, tips och råd. Sen fick jag mycket beröm för att jag är jag, om man nu kan säga så.
Jag har alla egenskaper som krävs av en säljare och det jag behöver finslipa är lite mer kunskap om produkter och lite smått i kring det. Men det är grymt, för det går inte att lära/träna sig till bra egenskaper som person, men kunskap om produkter och dylikt går att lära sig. Så ett stort PLUS till mig!
Det var skönt att få höra detta från en erfaren kille inom SOVA och att få köra ett "prov sälj" med honom.
Jag har varit nervös för detta provsälj sen igår, men jag tog tjuren vid hornen och bara körde, vilket var super bra av mig! *klapp på axeln*

Nu ska jag duscha och sen hoppa ner i min inte så sköna säng =)
KRAMAR och sov så gott!!  



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0