Älskar mina barn!

Det finns inget mer underbart än sina barn, även om man kanske känner för att sälja dem ibland!!
Jag har just nu en underbar 3 åring vid namn Liam, han är kärlekssfull, glad och omtänksam på alla sätt.
När han såg mamma på TV för en vecka sen, sekvensen där jag var ledsen. Då kom han fram till mig och frågade om Anders var arg på mamma? Han trodde att Anders varit dum mot mig och att jag därför grät.
Underbara liam får mig alltid glad!
Han är en väldigt mogen 3 åring och det är inget skryt alls, BVC(barnavårdcentralen) har sagt dem orden och tycker att vi ska ta vara på hans "smarthet" och verkligen uppmuntra honom.

Sen ha vi även vår lille skutt här hemma, vid namn Noah 1½år. Han är ta me fasen överallt, hoppar från soffa till bord, från bord till golv. Klättrar upp på köksbordet mm. Men en väldigt levnadsglad herre som vet vad han vill och hur han ska få sin vilja igenom allt.
ÄLSKAR dessa gabbar mest av allt!

Tänk att två ban som inte alls var planerade från början kunnat göra mitt liv så mycket mer perfekt!!
 Underbart att se dem växa från små bebisar som bara ligger raklånga där man lägger ner dem.
Till nu när dem kan göra det mesta själva.
Liam får man inte ens hjälpa, han ska välja kläder, klä på sig och göra allt själv. 
Noah försöker göra allt, men vi får oftast hjälpa till i slutändan. Men han kan ta av sig kläder och äta mat själv i alla fall.


Igår åkte vi och handlade på City Gross i Länna, det är så mycket bättre än City Gross kungens kurva. För Länna har så fräscht och så har dem självscanning!!! *Super med scanning när man har barn med*

Idag blir det dags att jobba igen! LOVE IT!!
Tänk att jag ALDRIG tidigare känt så här inför att åka och jobba. Jag längtar verkligen, helt fantastiskt!
Man mår så mycket bättre i alla lägen om man trivs på sitt jobb! =)



Hoppas ni får en lika bra dag som jag tänker ha!!! =)
KRAMAR på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0