1:a Advent!

Vilken underbar första advent det varit.
Inte nog med att det har snöat, men vi har varit i Nacka Forum och kikat på Pernilla Wahlgren och hennes son Benjamin när dem sjöng.
Vi passade på att shoppa lite julklappar också och barnen har haft super mysigt idag med oss. Marcus tog med sig Liam för att åka och kika på innebandy, där han fick två nya innebandy tröjor av farmor sin, vilken lycka.
Ni som inte känner Liam så kan jag säga att han älskar sina bandy tröjor. Han sover gärna med dem, vill ha dem på sig hela tiden, gärna flera dagar i rad och han vill inte att vi tvättar dem för då måste han ju lägga ifrån sig dem i ca 2 dagar *jobbigt tycker han* HAHA.
Medans dem roade sig med bandyn så har jag och Noah lekt på golvet, byggt lego, lekt en massa och bara njutit av varandras sällskap.
När Liam och Marcus kom hem så började jag med maten, idag serverade jag pasta med grönsaksröra, super gott och lätt. Under middagen pratade vi mycket om julen, tomten och om första advent med Liam. Vi tände även första Advents ljuset, super mysigt.

Barnen har badat och lekt super mycket nu på kvällen, somnade strax innan 19 gjorde båda två. Tog inte mer än 2 min så sov båda.
Igår bytte vi säng åt Noah, tog bort resesängen somhan haft ett tag nu efter att hans spjälsäng gick sönder. Så nu delar grabbarna på Liams säng, då den har sänglåda. Noah sover överst och Liam sover i utdragslådan. Vi måste dock köpa en till madrass. Funderar även på att köpa en våningsäng som är lite lägre, men dem kostar så jäkligt. 
Så det får vänta ett tag till =).
Är Liam för liten för att sova högst upp i en våningsäng? 3 år och 2 månader gammal är han.
Vad tror ni??

Nu sitter vi och kikar på Ensam mamma söker, så spännande!!!

KRAMAR
ANKA


Kommentarer
Postat av: Veronica

Det tycker jag absolut inte, vi har en loftsäng (inte lika hög som en våningssäng)

- du har ju sett den =)

Celine sover där upp utan problem =)

Ikeas är inte så dyra, runt 1700kr... men då är den träfärgad, snyggare om man målar den vit =)

kram

2010-11-29 @ 12:54:42
URL: http://virrisbyvirris.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0