Vilken toppen dag...

Jag har haft en sån bra dag hela dagen idag!
Humöret har varit på topp från det att jag vakna tills nu. =)
Jag har idag fått sälja en super snygg säng, en Carpe Diem, Sandö av rund modell. Och jag tillägger igen att den är super snygg och inte en av deras billigaste sängar direkt.
Denna modell är hela 245 i diameter, alltså en BJÄSSE, men riktigt cool, hade jag haft plats i mitt sovrum så hade den gärna fått stå där och se vacker ut! =)
Är så klart små avis på dem som kan ha en sådan skönhet i sovrummet och samtidigt ha råd med det.

Har även fått hjälpa alla möjliga olika människor med tillbehör, julklappar mm. Så roligt att göra folk nöjda och glada, finns ju inget bättre.

Idag har min älskade karl byggt säng med sin pappa åt våra grabbar. Den är riktigt riktigt fin och grabbarna verkar älska den!
Vi ska nu köra lite Spiderman tema i deras rum eftersom att Liam älskar spiderman.
*Det är en bra julklapp till honom för er som undrar, alltså spiderman grejjer till rummet*

Ska fota sängen imorgon så ni får se. =)

Efter jobbet idag så sålde vi vår gammla barnsäng, vi köpte den för 500 men sålde den för 1500. =)
Den affären tycker jag är rätt bra över 100% gick vi med vinst. Hihi

Nu ska vi dricka glögg. MUMS

Hoppas att ni haft en trelig 2:a advent!

KRAMAR


Kommentarer
Postat av: Veronica

budget virre - kanon bra affär ;)

vi gillar pengar =)

2010-12-06 @ 00:43:35
URL: http://virrisbyvirris.se
Postat av: Matte

Vad önskar du dej av julen..? :-)

2010-12-06 @ 21:31:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0