Vilka fantastiska julklappar!

24 December 2010 var en trevlig dag!
Glada barn, super god mat och trevligt sällskap.

Vi åkte till mina svärföräldrar vid 11 tiden igår för att äta jullunch och umgås en stund.
Vi fick riktigt god julmat där och så är det alltid lika roligt att vara samlade allihop!
Dock så har jag två barn som kan vara liiite för mycket ibland, allmänt högljuda, liam som inte lyssnar alls
(3års trots) och Noah som kommit in i sin härliga 2 års trots ;). Så vi har några stunder varje dag som är riktigt jobbiga just nu.
Men för att återgå till julafton, så fick barnen så fina presenter och även vi av svärfäräldrarna, marcus bröder + Anneli och från marcus farmor och farfar!
*Tack än en gång för allt*

Efter julklappsutdelningen hos svärförsäldrarna åkte vi vidare till mina föräldrar för att fira resternade del av julafton.
Där blev det julmiddag, fika och så kom tomten på besök.

Barnen har verkligen fått super mycket julklappar och vi tackar så mycket för allt!
Även vi har fått välbehövliga julklappar som vi också tackar otroligt mycket för!
Jag fick bland annat ett presentkort på IKEA, det behövdes verkligen.
Marcus fick ett presentkort på Bauhaus som också är sååå välbehövligt, för att renovera lite mer på vårt hus.

Liams favorit julklapp måste nog varit hans spiderman dräkt, han har nu haft på sig den i stort sett sen han fick den igår, haha.
Noahs favorit är svår, han gillade väldigt mycket. Men jag är verkligen glad för alla kläder som han fick, då det behövdes till lill grabben!

Här kommer lite bilder från gårdagen!

Noah 18 månader tror att han kan låna datorn hos farmor i smyg.. Hehe

Liam och hans ena farbror Adam.

Så fint, gjort av Marcus mamma. =)

Lunch hos svärföräldrarna.
Jätte fin dukning!!!

Fina granen med många paket under sig!

Liam busar med sin andra farbror David. =)

En sån lycklig son har jag inte sett på ett tag. Hans dräkt skulle han sätta på direkt!

Så stilig! Och läskig ;)

En nyvaken son hos mormor och morfar.

Nu kommer tomten, man ser tomten lite svagt utanför fönstret.

Nu var det något som var super roligt, karlarna skrattar så dem nästan pinkar ner sig. Handklovar i marcus hand och skratt, den är bra.. HAHA

Våra två älskade charmtroll står och kramas i hallen =).
KÄRLEK på hög nivå!

Imorgon kommer jag att lägga in lite bilder på saker som vi fått, för den som är nyfiken.
KRAMAR Anka.
SOV SÅ GOTT!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0