Underbar dag!!

Igår blev jag utbjuden på middag och på stand up komedi med Magnus Betnér!! För er som inte vet så är Magnus Betnér min karls kusin =). Vi åt på en resturange på kungsgatan, super god mat. Båda två tog Entrecote med klyftpotatis, grönsaker och sås. MUMS.
Efter middagen så knallade vi ner till Kina Teatern för att få se Magnus, Livets ord. Han var riktigt jäkla rolig, men det är han ju alltid. Han har mycket bra att säga och jag blir positivt överaskad varje gång han står på scen. Han har verkligen fått en gåva att kunna prata så som han gör, och han har ju också tagit vara på denna otroliga gåva! BRA GJORT MAGNUS!!!





Om en timme ska jag åka till jobbet för att göra en massa nytta.
Igår jobbade jag och trodde jag skulle sätta en affär på 100 000 :-, men nej dem kunderna ville inte riktigt slå till igår utan skulle hem och kolla så att det verkligen skulle bli bra med dem sängarna och se över priset!
Jag vill sätta denna affär, jag vill verkligen. Har redan pratat med dem två gånger på 2veckor, och nu har dem sagt att dem kommer tillbaka innan jul för denna säng ska vara en julklapp till dem själva!

Nu är det dags för frukost och sen göra sig ordning för jobbet!


Juste igår när vi kom hem så hade tre bilar krockat nästan precis utan för vårt hus. 2 personer verkade vara allvarligt skadade, bilarna var rätt tilltryckta så kan tänka mig att det gått lite för fort kanske. Bör inte bli så stor skada om man håller 50km/h som man ska göra på Älvsjövägen (denna sträcka får väldigt gärna bli 30km/h).

HA en trevlig 4:e advent idag.
KRAMAR
ANKA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0