Trött som tusan..

Jag är verkligen så slut i kroppen, har haft två dagar på jobbet nu där jag varit aktiv hela tiden i stort sett. Super roligt och väldigt givande måste jag ändå erkänna! =)

Igår sålde jag två sängar, hamnade runt 100.000 för båda. Och idag sålde jag två till, dock inte lika dyra men i alla fall två super härliga människor jag fick träffa och bonda lite mer. Det här med kund kontakt är så härligt.
Alla är verligen olika och vill ha olika saker och när dem kommer till oss så är det min uppgift att göra det enkelt för dem och hitta rätt säng åt dem. =) Vilket man oftast gör, och när man väl hittat "dröm sängen" åt kunderna så blir dem alltid så glada och uttrycker det verkligen.
*Älskar mitt jobb*

Idag har jag även haft två sängsamtal där jag kunderna inte köpt, men vi fick bra connect coch hade super trevligt och roligt tillsammans. Att kunna skratta tillsammans med kunderna är guld värt.
1 par kommer tillbaka på söndag, då dem bokat tid med mig. Sen hoppas jag på att på att det andra paret kommer imorgon och har då bestämmt det sista angående den sängen dem vill ha.  Vore så kul att äntligen få sälja min första hästens säng också.

Har nu hunnit beta av: Carpe Diem, Hilding, Sova Bas, Jensen och Tempur. Har några kvar innnan jag sålt något från alla märken på SOVA.

Imorgon är det dags för jobb igen, så nu ska jag göra mig iordning för sängen.
Men först måste jag få Liam att somna innan jag själv kan göra det.
Kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0