Såå skönt!

Idag har jag varit duktig och betalat våra räkningar. Passade då på att betala in liite extra på en räkning så att vi nu blev av med denna =), fasen vad det känns skönt..
Att bli av med ytterliggare en avbetalning är såå skönt, denna var på bilen och det betyder att vi får mer över varje månad nu istället! TJOHOOOO!!
Nästa månad blir vi troligen av med två räkningar till, känns så jäkla skönt kan jag meddela.

Min karl fick ett PSP 3 av mig i julklapp så han sitter just nu (inklusive Liam) bänkad framför TV och spelar. Snart ska vi spela BUZZ, såå kul. =)

Vi var på media markt idag och dem hade verkligen 20% allt i butiken. Så vi fläskade på med en mikro, BUZZ spel till psp 3, Bilar filmen till barnen, en HDMI kabel och en ny olja/vinäger sprayare. Allt gick på ca 1500 :- Istället för bara mikron 1495, 299,99, 649, 299 alltså = ca 2850 :- ....Snyggt gjort av ;) ...

Imorgon ska jag dessvärre gå till tandläkaren, vilket jag inte alls ser fram emot. har lite skräck och det gör alltid så förb*nnat ont när dem ska röntga mina tänder, för den där "skenan" eller vad det är man ska bita på.
Och så blir man även fattig på köpet *buhu*..

Nu ska jag ta och äta ett kvällsmål sen blir det till att ta en snabb dusch och där efter SOVA!!

KRAMAR PÅ ER ALLA!!

ANKA <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0