Noah..

Idag har jag haft en dag med min minsta son. Vi har haft super mysigt och så har vi varit med om en mindre rolig händelse.
Dagen började med att jag fick dra upp Liam som inte ville vakna, men efter mycket om och men så gick det tillslut. Klä på båda två, ge dem frukost och sen packa in dem i bilen raka vägen till dagmamman. Där jag endast släppte av Liam, då Noah och jag skulle på BVC besök.
Han fick en "OK" stämpel, leka med klossar, rita och prata det var verkligen inte svårt för honom =).

Efter BVC åkte vi en sväng till min mamma, där noah såg massa paket under granen, han kikade på väldigt många, klämde och skakade. =) *sötnos*

Efter besöket hos mamma så åkte jag in till stan för att hämta vagnen som låg i Marcus firma bil, sen åkte vi till donken i kunggens kurva. Noah ville inte äta så jätte bra, så jag fick offra mig och äta upp hans happy meal. 
Och därifrån åkte vi till H&M i kungens kurva för att fynda lite på deras super REA. Fick med mig 5 plagg till barnen för 155kr =), det gillar jag starkt. 

Skulle åkt till något köpcenter också, men jag kände att jag inte orkade. Så vi åkte hem en stund innan vi skulle hämta hem Liam. Det är nu det tråkiga händer.
Jag står i köket och plockar disk, samtidigt som jag pratar i telefon med Marcus och då hör jag bara världens duns inne från barnens rum. 
Jag rusar dit och ser Noah ligga på golvet under Liams säng och börjar tok skrika, hinner bara säga till Marcus i telefon jag ringer upp, Klick..
Sen reser sig noah upp och skriker det värsta jag hört någonsin från honom, ett skirk som skär i mitt mamma hjärta. Ser att han blöder från munen och att han fått en ordentlig bula i pannan. Så inser rätt fort att han måste ha ramlar ner från sängen/stegen med huvudet först.  
Sen detta hände så har han sovit 2 h, varit allmänt slö/seg. Väldigt gnällig och har ont i ansiktet/huvudet.
Och nu somnade han igen vid 19 tiden med 38.5 graders feber.
Ska ringa till vårdguiden nu och höra vad dem säger.
Kan vara en hjärnskakning eller något.

Sitter i kö nu för att höra vad dem säger.
Kramar anka


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0