Måndag och Tisdag!

Igår så började min dag i KAOS!! Min chef ringer 8:15 och frågar vart jag är ??? Jag får panik och säger att jag kommer så fort jag kan. Fick dra upp båda barnen som fortfarande sov, slänga på dem kläder och in i bilen. Hinner lämna dem hos dagmamman och säger snabbt, jag är försenad till ett mötet, snälla kan du ge barnen frukost. Tack och lov så var det inga problem. Gärnet ner till jobbet med bilen, gick dessvärre inte att köra så fort som jag velat, men jag var nere på jobbet 9:15. Skämdes som en gris för att jag var försenad och bad om ursäkt.
Jag kan även meddela att jag brukar ta tid på mig på morgonen för att duscha, fixa håret och sminka mig. Men igår så han jag inte göra något mer än att släng håret i en snabb toffs, på med arbetskläderna och ta mascara. *kände mig inte fräsch* haha.

Jobbade sen till 19:40 igår, hade lite problem med kassan så det tog extra lång tid, men allt löste sig till slut =).

Idag har jag varit och handlat julmat med mamma, lunchat med min darling Kim, shoppat nya kallingar till Liam, städat hemma, bäddat rent. Nu ska jag snart gå ner med tvätten, vika tvätten som är torr och sen laga middag till familjen.

Lägger in lite bilder senare ikväll tänkte jag, när barnen somnat!

Imorgon ska jag till BVC med Noah, han ska få 18 månaders spruta, vägas och mätas =)..

KRAMAR


Kommentarer
Postat av: Matte

Det är just det som är så härligt med en tjej som du..att bara kunna sätta upp håret i en toft..lite mascara..arbetskläder..och jag lovar att resultatet blir helt kanon..Stressa inte ihjäl dej bara..Det är lätt att bli uppslukad i arbete både på jobbet och hemma och helt glömma bort sig själv..Ha en skön kväll...kryp upp i soffan med en stor kopp te och skäm bort dej själv med dej själv..Det är du värd..Matte

2010-12-21 @ 17:58:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0