Jag är en vandrande zombie!!

Vaknade och insåg rätt snabbt att denna dag kommer jag att ligga död i soffan. Det värsta som finns är att vakna med huvudvärk, helt täppt i snoken och hosta så det känns som att jag ska hosta upp lungorna.
Jag som nyss varit sjuk, åker så klart så nästa bacill direkt.

Är så otroligt trött på att vara sjuk nu, jag har mycket att lära mig på jobbet och det känns inte alls bra att vara borta från ett nytt jobb. :(

Men samtidigt känner jag att jag kan inte vara på jobbet och hosta kunder i ansiktet eller behöva gå och snyta mig stup i ett. Känns inte så proffsigt!

Idag tänkte jag försöka gå igenom mina anteckningar från kursen och gå igenom alla produkter vi har i butiken.
Men först blir det en lite tupplur så jag kanske blir frisk fortare. 

Ha en bra dag!
KRAMAR ANKA  


Kommentarer
Postat av: Matte

Hade nästan lovat mej själv att inte lägga fler kommentarer även om jag är här varje dag...Nu när det är kallt och snön yr ute känns det som att kliva ut på en varm sommaräng när man möts av ditt leende...även om man riskerar att bli smittad..;-)

Låter inget vidare att vara sjuk men du gör helt rätt att stanna hemma så att du inte sprider smitta.

Hoppas att du kryar på dej..Ta en kopp varmt te med honung..funkar alltid..Matte

2010-12-02 @ 19:25:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0