Blocket....

Har nyss lagt ut en del annonser på blocket.
Vi ska sälja en varmvattenberedare av modell NIBE, en babybjörn bärsele AIR, en del mammakläder och Liams barnsäng.
Liam säng säljer vi nu för att vi är i stort behov av en våningsäng. Marcus och hans pappa ska troligen bygga en egen på söndag. Kommer att bli super bra.

Hur mår då jag?
- Jo da, mycket bättre. Hostan hänger dock kvar, men man kan ju inte bli helt frisk på 2 dagar eller hur ;).
Imorgon ska jag äntligen jobba igen, som jag har längtat!!! TJOHOOO :)
Tänk, trodde aldrig att jag skulle kunna vara så glad över att få gå till jobbet, men det är jag. Mitt nya jobb har fått mig att inse att det kan faktiskt vara rikigt kul att jobba. Allt handlar bara om i fall man trivs. 

Nu sitter jag och dippar morötter och gurka med min karl, super smaskigt =). 

Ska ta och duscha strax, sen blir det till att natta mig själv ätt tidigt. 
KRAMAR & TREVLIG FREDAG!!
//ANKA  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0