12 h senare.

Äntligen hemma, inte alls mycket folk i butiken idag, men vi har fått riktigt mycket gjort, haft besök av brandmän ;) och haft riktigt kul.
Brandmännen skulle kolla våran nödutgång, kolla så det inte står en masa varor vid alla utrymningsvägar mm. Så klart håller vi just då på med inventering av lagret så det står grejer överallt, men brandmänen förstår och säger bara att vi ska flytta på varorna när vi är klara. =)

Jag skulle jobbat imorgon, men Oskar frågade om vi kunde byta dag. Så jag jobbar på torsdag istället =)
Bara skönt att vara ledig imogon kan jag tycka, då det var ett långt pass idag med mycket varu hantering *(lyfta,bära fram och tillbaka, packa upp och kasta kartonger)

Imorgon ska jag lämna barnen lite senare än normalt och sen blir det ett besök hos herr solarium och sen VILA en stund.

Jag saknar någon att prata med just nu känner jag.. Känner mig lite som en ensamstående mamma med ett jobb på 150%... När jag väl kommer hem från jobbet så är Marcus för trött för att ens prata ibland och sover innan 22 oftast innan 21.30. Medans jag är lite små speedad från jobbet vid 20.00 och inte hunnit varva ner än. Äter middag och sen börjar jag varva ner, men då sover redan han och barnen = jag blir ensam.
På morgonen när jag och barnen vaknar så har han redan åkt till jobbet.
Och vi kan knappt prata på dagarna då jag inte får ha telefon på mig under arbetstid.
Jag jobbar 3/4 helger..
Summa av allt = Hur ska detta funkar i längden ??!?!? 
...Förändring måste ske rätt drastiskt eller vad tror ni...

Nu ska jag ta en kvällsmacka sen blir det till att försöka sova.
Konstigt nog är jag sjukt pigg i huvudet men riktigt trött i kroppen.
Trodde att hela jag skulle vara död nu, men IKE DE.

KRAMAR ANKA



<3  Love ma family <3


Kommentarer
Postat av: Veronica

Vad glaaaaaaa jag blir när du kommenterar, det känns i hjärtat på ett konstigt sätt =)



Är det läge att gå ner i tid? 75% tjänst?

Känns ohållbart i längden =(

Kände precis samma sak när jag körde buss 100%... var aldrig hemma och var hemma fel tider...

Du kanske har tid med en fika snart? miss u. kram

2010-12-07 @ 23:16:51
URL: http://virrisbyvirris.se
Postat av: Sara

Har läst din blogg ett tag, men det här är första gången jag kommenterar. Min sambo somnar också oftast innan 22, och sedan när jag går upp på morgonen har han redan åkt till jobbet. Det blir lite ensamt. Du får försöka tänka på allt fint du har, dina barn, huset, Marcus :) Såg förresten avsnittet med er på Arga snickaren, hur har det gått med fixandet på huset efter det?

Kram

2010-12-08 @ 16:32:52
URL: http://imdelicate.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0